maanantai 22. kesäkuuta 2020

Pari sanaa mustasukkaisuudesta

Kai se on niin, että jokaisen miehen täytyy jossain vaiheessa käydä tämä keskustelu.
  • Sinä et taida enää rakastaa minua.
  • Kuinka niin?
  • Olen alkanut epäillä, että sinulla on joku toinen.
  • Äh, ei kyllä ole.
  • No kuka se tuo sitten on?
  • Jaa... Hän on Malla.
  • Mitä se meillä tekee ja miksi?
  • Ajattelin, että Malla hiukan piristäisi omaa elämääni. Ja ehkä sinunkin, tehän voisitte joskus lentää yhdessä!
  • Minä en lennä tyttöjen kanssa.
  • Vai niin.
  • Huomasin, että sovittelit Mallalle tuota uudempaa reppuakin.
  • Kokeilin vain, mahtuisiko Malla reppuun sinua paremmin.
  • Ahaa, kyse on siis siitä, että olen mielestäsi lihava! Niinkö?
  • En tarkoittanut sitä. Mutta Malla painaa vain 249 grammaa, mikä yksinkertaistaa asioita silloin, kun ollaan itärajan lähellä.
  • Sinä et enää rakasta minua!
  • Ääh.
Kauko oli silminnähden tuohtunut sen vuoksi, että tulin hankkineeksi uuden DJI Mavic Mini -kopterin. Odotinkin jotain sellaista, joten olin hieman vitkutellut ostopäätöksen kanssa.


Enhän minä toki Kaukoa ollut hylkäämässä, vaan Mallaksi nimeämäni uuden kopterin tarkoitus oli laajentaa kuvausmahdollisuuksia erityisesti itäisessä Suomessa.


Vaikka tilanne oli tulehtunut, päätin lähteä Kaukon ja Mallan kanssa Ritoniemeen. Ehkä ongelmat ratkeavat, kun ne saavat mahdollisuuden tutustua toisiinsa.


Kiihtyneessä mielentilassa olevan kopterin lennättäminen arvelutti hiukan, mutta kaikki meni lopulta hyvin.  Ehkä tästäkin kesästä selvitään, vaikka Kaukon mustasukkaisuus on tietysti kamalaa.

Ritoniemen reissun liikunnallinen osuus oli varsin vähäinen, mutta kyseessä oli kuitenkin minun 2000. moveni, minkä tosin tajusin vasta jälkikäteen. Jos olisin ymmärtänyt asian, olisin ehkä juhlistanut hetkeä jotenkin.

Kun aikoinaan lähestyin 1000 moven rajaa, ajattelin tonnin täytyttyä palkita itseni uudella kellolla, joka kuitenkin on yhä hankkimatta. Toisaalta Ambit edelleen täyttää melko vaatimattomat mittaustarpeeni, joten mitäpä tuota vaihtamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti